BUSINESSCLASS4YOU
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEWOZU OSÓB TAKSÓWKAMIOSOBOWYMI TDC S.C.
§1 DEFINICJE, POSTANOWIENIA OGÓLNE
Przez użyte w regulaminie określenia należy rozumieć:
a) Regulamin – niniejszy regulamin,
b) Przewoźnik lub Tax4You – podmiot pośredniczący w przekazywaniu zleceń taxi , pomiędzy klientami (pasażerami) i współpracującym z korporacją przedsiębiorcom wykonującymi usługi z zakresu przejazdów taxi taksówkami osobowymi: TDC Spółka Cywilna z siedzibą w Szczecinie przy ul. Gryfińskiej 129 (70-806 Szczecin), wpisana do rejestru przedsiębiorców , posiadająca nadane numery NIP: 9552152534 oraz REGON: 320153316.
c) Klient (Pasażer) – osoba korzystająca z usługi przewozu osób taksówką osobową w korporacji Taxi 4 You,
d) Kierowca ( Przedsiębiorca )– osoba kierująca Pojazdem, wykonująca usługę przejazdu taksówką osobową, posiadająca stosowne uprawnienia wg obowiązujących przepisów ustawy o transporcie drogowym z dnia 06 września 2001 roku,
e) Rezerwacja – telefoniczne , poprzez pocztę elektroniczną lub wykonane przy pomocy Aplikacji do zamawiania taksówek ToFy, dokonanie zgłoszenia zapotrzebowania na przewóz w konkretnej dacie i godzinie oraz miejscu,
f) Zamawiający – osoba dokonująca rezerwacji przewozu,
g) Dyspozytor – osoba obsługująca centralę telefoniczną , system do zamawiania i realizacji przejazdów taksówkami osobowymi , do rezerwacji przewozu,
h) Pojazd – pojazd (taksówka) wykorzystywany przez Przewoźnika do realizacji umowy przewozu,
i) Umowa przewozu – umowa zawarta pomiędzy Taxi4You a Pasażerem w chwili dokonania Rezerwacji lub zajęcia miejsca w Pojeździe; na jej podstawie Przewoźnik zobowiązuje się przewieźć za określoną odpłatnością Pasażera i jego bagaż do lokalizacji docelowej, wskazanej przez Pasażera lub Zamawiającego,
j) Aplikacja – aplikacja mobilna do zamawiania taksówek Taxi 4 You „ToFy”.
Taxi 4 You oświadcza, że spełnia przewidziane przepisami prawa ustawy o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 roku , powszechnie obowiązującego wymogi pozwalające na realizację przewozów drogowych taksówkami przeznaczonymi do przewozu osób.
§2 ZAMAWIANIE PRZEWOZU
Przewóz można zarezerwować poprzez:
a) skorzystanie z wolnej taksówki oczekującej na postoju lub zatrzymując wolną taksówkę w dowolnym miejscu, umożliwiającym zatrzymanie Pojazdu (parking, zatoczka, itp.),
b) dokonanie telefonicznej rezerwacji przewozu pod numerem telefonu 19464,
c) dokonanie rezerwacji przewozu poprzez Aplikację do zamawiania taksówek ToFy.
Podczas zamawiania przewozu należy podać dane Zamawiającego, a w przypadku, gdy przewóz jest zamawiany dla innej osoby – również dane Pasażera i miejsce jego odbioru przez Kierowcę taksówki.
W przypadku rezerwacji przewozu w sposób opisany w ust. 1b, dyspozytor centrali poinformuje Zamawiającego o dostępności taksówki oraz orientacyjnym czasie oczekiwania na przyjazd taksówki. Po potwierdzeniu przez Zamawiającego, dyspozytor kieruje taksówkę na wskazane przez Zamawiającego miejsce odbioru Pasażera.
W przypadku rezerwacji przewozu w sposób opisany w ust. 1c, Zamawiający otrzyma zwrotną wiadomość sms zawierającą potwierdzenie realizacji zlecenia oraz informację o taksówce realizującej zlecenie ( nr boczny , marka i kolor taxi).
Sposób i tryb dokonywania rezerwacji przewozu za pośrednictwem Aplikacji opisany został w regulaminie aplikacji.
§3 CENNIK
Cennik usług przewozowych jest liczony za każdy przejechany kilometr i jest dostępny na stronie internetowej www.taxi4you.pl oraz www.businessclass4you.pl
Ceny zawarte w cenniku, o którym mowa w ust.1 powyżej, mogą zostać ustalone w sposób odmienny na podstawie odrębnej umowy zawartej między Przewoźnikiem a Pasażerem.
§4 FORMY PŁATNOŚCI
Płatności za przewóz Taxi4You można dokonać:
a) gotówka,
b) kartą płatniczą,
c) poprzez Aplikację ToFy z podpiętą kartą płatniczą.
d) przelewem
e) IMOJE ING Bank Śląski S.A.
Pasażer uprawniony jest do otrzymania faktury VAT potwierdzającej fakt wykonania na jego rzecz usługi przewozu:
a) bezpośrednio od Kierowcy po zakończeniu świadczenia usług przewozu lub
b) za pośrednictwem linku w wiadomości sms, po zakończonym kursie przy czym żądanie wystawienia faktury VAT powinno być zgłoszone przed rozpoczęciem kursu podczas zamawiania taxi, a Pasażer zobowiązany zostaje do podania danych koniecznych do wystawienia faktury VAT : numer NIP.
Za przejazdy opłacone poprzez przedpłatę ( imoje , przelew itd) Faktura zostanie wystawiona Pasażerowi maksymalnie w ciągu 7 dni od dnia opłaty za zlecenia taxi i przekazana na wskazany adres e-mail.
§5 OBOWIĄZKI KIEROWCY
Kierowca dba o bezpieczny i komfortowy przejazd Pasażera.
Kierowca w miarę możliwości pomaga Pasażerowi przy wsiadaniu lub wysiadaniu z taksówki, w tym przy załadowaniu bagażu do Pojazdu.
Kierowca może przewozić Pasażera tylko po uprzednim włączeniu taksometru.
Kierowca przestrzega przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym oraz pozostałych aktów prawnych regulujących zasady przewozu. Wszelkie naruszenia przez kierowcę przepisów ruchu drogowego podczas przewozu mogą być zgłaszane przez Pasażera na zasadach określonych w dziale Reklamacje.
Kierowca zobowiązany jest poruszać się według wskazań systemu nawigacyjnego oraz zgodnie z własną wiedzą dotyczącą topografii miasta, rozkładu najważniejszych punktów miasta oraz optymalnych dróg dojazdowych do nich, a także aktualnej sytuacji drogowej (korki, remonty). Pasażer może zażądać przejazdu trasą przez niego wskazaną lub dokonać wyboru spośród alternatywnych tras proponowanych przez Kierowcę.
Kierowca po wykonanej usłudze wystawia Pasażerowi paragon fiskalny, chyba że przejazd realizowany i opłacany jest poprzez Aplikację lub Pasażer zgłosił chęć otrzymania faktury VAT.
Po zakończeniu przewozu Kierowca przypomina Pasażerowi o zabraniu bagażu. W przypadku zaobserwowania, iż Pasażer pozostawił rzeczy osobiste lub bagaż w pojeździe, kierowca niezwłocznie zgłasza ten fakt Dyspozytorowi, w miarę możliwości określając datę i godzinę oraz trasę pojazdu, podczas którego przedmioty zostały pozostawione.
§6 ZASADY PORZĄDKOWE DOTYCZĄCE PRZEWOZU, OBOWIĄZKI PASAŻERA
Pasażerami mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają choćby ograniczoną zdolność do czynności prawnych oraz osoby fizyczne, które ukończyły 13 rok życia. Dzieci poniżej 13 roku życia mogą podróżować tylko pod opieką rodzica/opiekuna. Samodzielny przejazd dziecka poniżej 13 roku życia jest możliwy tylko w drodze specjalnej rezerwacji, po dokładnym ustaleniu trasy i warunków przejazdu z rodzicem/opiekunem oraz uzyskaniu jego pisemnej zgody.
Pasażer:
a) jest obowiązany do zachowania nie wpływającego negatywnie na bezpieczeństwo przewozu,
b) jest obowiązany uiścić należność za przejazd nie później niż w chwili opuszczenia Pojazdu.
Kierowca może odmówić realizacji przewozu:
a) Pasażera, którego stan wskazuje na nietrzeźwość lub spożycie środków odurzających, agresywnego lub zachowującego się w sposób zagrażający bezpieczeństwu, czy niezachowującemu podstawowych zasad kultury lub higieny osobistej,
b) dziecku do lat 13 bez opieki rodzica/przedstawiciela ustawowego lub opiekuna,
c) Pasażerowi ze zwierzęciem bez odpowiedniego przygotowania zwierzęcia do transportu, w szczególności nieumieszczonego w transporterze dla zwierząt,
d) Pasażerowi posiadającemu bagaż, który ze względu na nieodpowiednie zabezpieczenie (opakowanie) może powodować zagrożenie bezpieczeństwa podczas przewozu lub spowodować szkody w Pojeździe.
Kierowca ma prawo zakończyć przejazd przed dotarciem do celu i wysadzić Pasażera w najbliższym bezpiecznym miejscu, pobierając należną opłatę za przewóz w sytuacji:
a) agresywnego lub niebezpiecznego zachowania Pasażera, mogącego zagrozić bezpieczeństwu przewozu lub będącego wysoce uciążliwym dla Kierowcy,
b) niszczenia pojazdu przez Pasażera lub jego nadmiernego zabrudzenia, wyrządzania przez niego szkód w Pojeździe,
c) niestosowania się przez Pasażera do poleceń kierowcy dotyczących bezpieczeństwa przewozu lub do zapisów niniejszego Regulaminu.
Kierowca może zakończyć przejazd przed dotarciem do celu podróży w sytuacji problemów technicznych, awarii Pojazdu, nagłego zdarzenia drogowego. W sytuacji, o której mowa w zdaniu poprzednim nie pobiera się opłaty za przewóz.
Kierowca ma prawo odmówić żądaniu Pasażera co do trasy, miejsca zatrzymania się, poszczególnych manewrów lub zachowań, gdy nie spełniają one wymogów bezpieczeństwa, w szczególności naruszają przepisy ruchu drogowego.
W przypadku opóźnienia ze strony Zamawiającego w dotarciu do miejsca rozpoczęcia przewozu powyżej 5 minut lub niestawienia się Zamawiającego we wskazanym w zamówieniu przejazdu miejscu, Kierowca nie ma obowiązku czekać na Klienta.
Pasażer jest zobowiązany do zapięcia pasów bezpieczeństwa po zajęciu miejsca w Pojeździe.
Bezwzględnie zabronione jest spożywanie w Pojeździe napojów alkoholowych oraz palenie tytoniu, także e-papierosów.
W Pojeździe nie spożywa się posiłków i napojów bez zgody Kierowcy.
Bagaż inny niż podręczny, ze względów bezpieczeństwa, może być przewożony jedynie w bagażniku.
Wszelkie zdarzenia podczas przewozu oraz informacje mogące mieć wpływ na przewóz (planowane opóźnienie w dotarciu na miejsce spotkania z Kierowcą), Pasażer powinien zgłaszać Dyspozytorowi, na podany numer centrali: 19464.
§7 ODPOWIEDZIALNOŚĆ TAXI4YOU I PASAŻERA
Przedmioty osobiste lub bagaż pozostawiony w pojeździe nie są objęte ochroną i odpowiedzialnością Taxi4You.
Z przedmiotami pozostawionymi w taksówce postępuje się stosownie do przepisów dotyczących rzeczy znalezionych oraz właściwych przepisów prawa przewozowego.
Przedmioty osobiste lub bagaż pozostawiony w taksówce jest wydawany Pasażerowi po podaniu istotnych cech przedmiotu, umożliwiających jednoznaczną identyfikację jego właściciela, z zastrzeżeniem sytuacji, gdy został przekazany właściwemu organowi.
Taxi4You nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowość lub niewykonanie usługi transportu drogowego w przypadku wystąpienia okoliczność siły wyższej oraz innych, niezawinionych przez Taxi4You okoliczności, takich jak w szczególności:
a) nieprzewidziane utrudnienia w ruchu drogowym, wypadki lub kolizje drogowe powodujące opóźnienia na trasie przejazdu,
b) trudne warunki atmosferyczne,
c) sytuacje wymienione w ust. 4 paragrafu 6, w szczególności awarie techniczne,
d) zachowanie Pasażera utrudniające przewóz lub stwarzające konieczność zatrzymania pojazdu,
e) zastosowanie się do żądań Policji i innych uprawnionych organów.
Taxi4You dołoży wszelkich starań, aby zrealizować przejazd najszybciej jak to możliwe przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa na drodze oraz przestrzegania przepisów ruchu drogowego. Taxi4You nie gwarantuje jednak dotarcia przez Pasażera na miejsce docelowe w wyznaczonym lub zaplanowanym czasie.
Taxi4You nie odpowiada za odwołanie kursu z przyczyn od niego niezależnych, ani za powstałe w związku z tym szkody, w tym utracone korzyści, jednak zobowiązana jest do zawiadomienia Klienta o zaistnieniu tych nadzwyczajnych okoliczności niezwłocznie i w miarę możliwości zaoferowania skierowania do Pasażera innej taksówki.
Pasażer odpowiada za szkody wyrządzone Przewoźnikowi (w tym szczególnie za zniszczenia wyposażenia Pojazdu) na zasadach ogólnych przewidzianych w Kodeksie Cywilnym.
Pasażer, który niszczy lub zanieczyszcza Pojazd jest obowiązany do usunięcia szkody we własnym zakresie lub dokonania zapłaty na rzecz Taxi4You kwoty stanowiącej równowartość kosztów, które musi ponieść Przewoźnik w celu całkowitego naprawienia szkody.
Taxi4You jest uprawniona do dochodzenia kosztów przekraczających wysokości określone w ust. 8 powyższej, w przypadku, gdy poniosła szkodę w większej wysokości.
§8 REALIZACJA PRZEJAZDU TAXI - MAMTAXI
Każdy Klient, poprzez platformę www.MamTaxi.pl, ma prawo zalogować się za pomocą swojego numeru telefonu (użytego do zamówienia przejazdu Taxi) w celu zapoznania się, wglądu oraz dostępu do informacji na temat wykonanych przejazdów Taxi, w tym wystawionych faktur za zrealizowane przejazdy Taxi. Informacje na platformie MamTaxi to min.: opłaty, dane kierowcy, przejechana trasa, data przejazdu.
§9 REZYGNACJA Z USŁUGI ORAZ DOPŁATY
Rezygnacja z usługi (odstąpienie od Umowy Przewozu) przez Klienta możliwa jest tylko w przypadku gdy Pojazd przydzielony do wykonania przejazdu nie rozpocznie realizacji tego przejazdu. Rozpoczęcie realizacji przejazdu oznacza wyruszenie Pojazdu pod adres wskazany przez Klienta.
W przypadku opóźnienia wymagającego oczekiwania na Klienta dłużej niż 15 minut, Kierowca ma prawo doliczyć dopłatę w wysokości 40,00 ZŁ za każdą rozpoczętą godzinę oczekiwania na Klienta.
Rezygnację z usługi należy zgłosić odpowiednio wcześnie telefonicznie lub mailowo:
1. Dyspozytornia Taxi4You: 914 833 833, dyspozytor@taxi4you.pl
2. Biuro Taxi4You: 691 015 015, biuro@taxi4you.pl
§10 REKLAMACJE
Wszelkie Reklamacje wynikające z realizacji umowy przewozu należy kierować na adres siedziby Taxi4You w formie pisemnej lub w formie mailowej na adres: biuro@taxi4you.pl w terminie 7 dni od zaistnienia okoliczności będących przedmiotem reklamacji. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
a) dane pozwalające zidentyfikować taksówkę/przejazd, w szczególności:
– datę i godzinę realizacji przewozu lub gdy przewóz nie doszedł do skutku – zamówienia przewozu,
– numer boczny taksówki lub trasę przejazdu (jeśli dotyczy),
– numer kierowcy lub jego imię i nazwisko,
b) opis zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji,
c) dane identyfikacyjne Pasażera składającego reklamację, w tym imię, nazwisko, adres, dane kontaktowe,
d) oczekiwane rozstrzygnięcie reklamacji.
Taxi4You rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia Taxi4You.
Taxi4You ma prawo pozostawić bez rozpoznania reklamację, która niedostatecznie określa nadawcę lub uniemożliwia identyfikację przewozu, a także reklamację złożoną przez osobę trzecią, nie będącą Pasażerem.
Na wskazane w ust. 1 dane adresowe można zgłaszać także wszelkie uwagi, skargi, wnioski oraz zapytania dotyczące świadczonych przez Taxi4You usług.
§11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się właściwe przepisy ustawy z dnia 15 listopada 1984r. – Prawo przewozowe, ustawy z dnia 6 września 2000 r. o transporcie drogowym oraz przepisy wykonawcze, a także ustawę z dnia 23 czerwca 1964 r. – Kodeks cywilny.
W przypadku, gdy poszczególne postanowienia Regulaminu okażą się bezskuteczne lub niewykonalne, inne postanowienia pozostają w mocy.
Regulamin i cennik Taxi4You mogą podlegać zmianom. Zmieniony regulamin obowiązuje po upływie 3 dni od jego opublikowania na stronie internetowej.
Załącznikiem do niniejszego Regulaminu jest informacja dla Zamawiającego i Pasażera o przetwarzaniu jego danych osobowych.
Regulamin obowiązuje od dnia 25.08.2024r.
1. Co to jest RODO?
RODO (ang.GDPR) to inaczej rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Nowe przepisy będą stosowane od 25 maja 2018 r.
2. Kto jest administratorem danych osobowych?
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane dane osobowe, jest TDC S.C. (NIP 955-215-25-34) z siedzibą w Szczecinie (70-806) przy ul. Gryfińskiej 129 (dalej „My”, „Taxi4You”).
3. Jak skontaktować się z nami, aby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych?
Dane kontaktowe:
>Adres E-mail: biuro@taxi4you.pl,
>Adres pocztowy: TDC S.C., ul. Gryfińska 129, 70-806 Szczecin,
>Numer kontaktowy: 691 015 015.
4. W jakim celu wykorzystujemy dane?
Przetwarzamy dane ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Tobą, dotyczącej realizacji zleconych Usług Przewozu Osób oraz wykonania ciążących na nas obowiązków prawnych. Przetwarzamy też Twoje dane osobowe na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Taxi4You.
Dane wykorzystywane są w celu:
• umożliwienia świadczenia usług polegających na pośrednictwie, czyli na przekazaniu przez Taxi4You kierowcom taksówek informacji o lokalizacji zleconych Usług Przewozu Osób,
• wykonania ciążących na Taxi4You obowiązków prawnych,
• wykrywania nadużyć i zapobiegania im,
• ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń,
• tworzenia zestawień, analiz, statystyk wyłącznie na wewnętrzny użytek Taxi4You.
Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. tzw. RODO.
5. Które dane wykorzystujemy?
Dane, które wykorzystujemy to: numer telefonu, z którego zlecona została Usługa Przewozu Osób, oraz dane o lokalizacji w chwili rozpoczęcia, zakończenia oraz w czasie trwania Usługi Przewozu Osób – dotyczy to zarówno zleceń telefonicznych, jak i internetowych, wykonanych poprzez Aplikację ToFy. Dane te będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania wskazanych celów, maksymalnie przez okres 3 miesięcy.
Jeżeli zlecenia Usługi Przewozu Osób realizowane są na podstawie umów z podmiotami je zlecającymi, wykorzystujemy także dane wymagane przepisami prawa do realizacji celów podatkowych i rachunkowych. Dane te przechowywane są przez administratora przez okres regulowany przepisami prawa, niezbędny do wykonania ciążących na City Taxi obowiązków prawnych.
Rozmowy telefoniczne, dotyczące obsługi zleceń Usług Przewozu Osób, są nagrywane w celu poprawy jakości usług oraz ustalenia i dochodzenia roszczeń. Nagrania te będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania wskazanych celów, maksymalnie przez okres 3 miesięcy.
6. Zgoda na przetwarzanie danych
Przetwarzanie wskazanych powyżej danych osobowych jest niezbędne, aby móc podjąć działania na Twoje żądanie, zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Tobą, a następnie wyświadczyć Ci usługę. Zamawiając telefonicznie lub drogą internetową Usługę Przewozu Osób zlecasz jej wykonanie, a tym samym dobrowolnie podajesz numer telefonu i dane o lokalizacji. Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji wskazanych celów.
Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie danych jest dobrowolne.
7. Jakie prawa Ci przysługują?
Gwarantujemy spełnienie następujących praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania, nie podlegania zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
8. Komu udostępniamy dane osobowe?
W wyniku wypełniania obowiązków prawnych ciążących na administratorze, świadczenia usług oraz dochodzenia roszczeń dane osobowe zlecających są udostępniane podmiotom przetwarzającym, współpracującym z administratorem.
1. Poprzez piki “cookies” należy rozumieć dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. W szczególności są to pliki tekstowe, zawierające nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
2. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
3. Pliki cookies przeznaczone są do korzystania ze stron serwisu. Operator wykorzystuje te pliki do:
a) możliwości logowania i utrzymywania sesji użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu
b) dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego preferencjami wyświetlić stronę
c) do tworzenia anonimowych statystyk z wyłączeniem możliwości identyfikacji użytkownika.
4. Pliki cookies wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.
5. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi - ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.
6. Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. Ustawienia te mogą zostać zmienione przez Użytkownika w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę “cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenia użytkownika.
7. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
8. Operator Serwisu informuje, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą uniemożliwić poprawne działanie Stron Internetowych.
9. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w trakcie składania zamówienia przez klienta jest dobrowolnie i służy jedynie do prawidłowej realizacji zlecenia taxi. Pozostałe informacje w Polityce prywatności.
TDC S.C
Adres: ul. Gryfińska 129, 70-806 Szczecin
NIP: 955 21 52 534
Konto: 08 1020 4812 0000 0002 0228 2143
Tel: +48 691 919 919